Tuesday, December 29, 2009

APA NAK JADILA DENGAN ................??



Hahahahah, hari ni telah membaca surat khabar berita tentang pelajar IPG KBA, haiya bikin takut o, apala punya pensyarah, panas o ni cerita, lebih panas dari air panas heheheh, bole2 tu pensyarah menggatal dan melakukan dot dot dot dot kepada pelajar perempuan.

kalau selalunya kita dengar dulu kes ni di universiti2, tapi kini nampaknya, IPGM telah mengikuti jejak langkah itu. kalau mengikuti jejak langkah yang baik, tidak kisahla, ni pasal yang buruk, haiya,ni mau lahirkan bakal cigu2, tp dia yang mau ajar tu cigu pun dak betul.fikir2kanlah, bawak2la bertaubat sapa yang terlibat tu.

kita menghormati mereka sebagai pensyarah, namun begitu, bukan bermaksud mereka boleh ambil kesempatan. Pada sesiapa yang belum baca dan rasa2nya ingin membaca berita itu, sila pegi ke sini,http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Tuesday/Surat/20091228230625/Article/.

Dulu cerita pasal IP Tawau ada gak kuar berita, tapi pasal air saja la, belum lagi mampu menandingi berita sensasi tersebut. Tp kami rasa, kami tidak mau la bertanding-tanding masuk paper pasal cerita gtu, harap2la kes tersebut tidak akan dan tidak akan pernah berlaku di IP kami, Amin...

semoga Allah melindungi IP kami,kalau dah buat dosa tu, bawak2la bertaubat, kembalilah ke jalan yang benar....

0 comments:

Post a Comment